درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

۱۹ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

عوارض زیاد نشستن و راه های پیشگیری از آن

مهسا محمدی | سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ق.ظ | ۰ نظر

چرا نشستن برای شما بد است و چگونه می‌توان از آن اجتناب نمود
احتمالا تا همین چندی پیش، صندلی دفتر کارتان را وسیله‌ی بی‌ضرر قلمداد می‌نمودید. اما بعد، این عناوین در همه جا به گوش شما می‌رسید که:
- نشستن، سبکی از سیگار کشیدن جدید است!
- بیماری نشستن رو به افزایش است!
- نشستن را متوقف کنید، پیش از اینکه شما را به کشتن دهد!

همه‌ی این موارد به این واقعیت اشاره دارد که صندلی‌های اداری به‌هیچ وجه بی‌ضرر نیستد.

  • مهسا محمدی

آیا می شود زخم را با لیزر خوب کرد؟

مهسا محمدی | دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

این روزها انگار مُد شده است که هر دردی را با لیزر درمان کنند؛ از حذف موهای زاید گرفته تا از بین بردن جای زخم ها در روی پوست.خیلی ها آخرین امید شان برای رهایی از جای زخم جراحی روی شکم و خراش تصادف در صورت، لیزر است؛ ولی لیزر چگونه جای زخم را از بین می برد؟ با دکتر مریم یوسفی، متخصص پوست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در همین زمینه به گفتگو نشسته ایم.خانم دکتر! کدام بیماران برای لیزر جای زخم های شان به مطب می آیند؟مواردش زیاد است؛ مثلا به دنبال هرگونه عمل جراحی و بریدن پوست، لاجرم جوشگاهی روی پوست می ماند. حالا اگر دقت و مهارت جراح زیاد باشد این جوشگاه ظریف بوده و کمتر به چشم خواهد آمد ولی گاهی مثلا به دنبال سوختگی فرد دچار جوشگاه های وسیعی می شود که منظره ناخوشایندی را ایجاد خواهد کرد.

  • مهسا محمدی

روش های تبلیغ موثر در اینترنت

مهسا محمدی | دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر

امروزه اینترنت آنقدر در زندگی روزمره همه نفوذ کرده است که نمی توان از پتانسیل بالای کاربران آن غافل ماند کاربرانی که دیگر فقط نوجوان و جوان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند افرادی که می توانند یک مشتری پر سود باشند از اینترنت برای کار های روزمره خود استفاده می کنند نسلی که در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اکنون وارد بازار کار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایه ها کشور را در دست دارد حال این افراد که می دانند اینترنت می تواند چه ابزار پر قدرتی باشد از آن به صورت روزمره استفاده می کنند وقتی که از آنها آخرین قیمت را می پرسید آنرا با اینترنت چک می کند و دیگر تلفن و موبایل آن وسیله ارتباطی مقتدر سابق نیستند. بلکه بازیگر جدید و پر قدرتی آمده که نه تنها کارا تر است بلکه جذابیت بیشتری هم دارد. امروزه متخصصین در هر رشته ای وقتی می خواهند یک منبع سریع برای پرسش خود بیابند اولین چیزی که به خاطرشان می رسد جستجو در گوگل است. دیگر اینترنت فقط وسیله سرگرمی و تفریح نیست بلکه بسیاری از مشاغل به آن وابسته اند و مرتب شغل های جدیدی ایجاد می شوند که به کمک اینترنت پا گرفته اند. در دنیای امروز برای هیچ کشوری پیشرفت علمی قابل توجه را بدون وجود اینترنت نمی توان متصور شد و به همین دلیل هم هست که سرعت اتصال به اینترنت در دانشگاه ها در اعتبار آنها یک فاکتور مثبت در نظر گرفته می شود. حال گرایش بیش از پیش نسل جدید به اینترنت را هم به آن اضافه کنید می بینید که مخاطبین اینترنت روز به روز در حال افزایشی چشمگیر هستند. بله و هر جا که مخاطب افزایش می باید طبیعتا بازار پر سود تبلیغات هم وارد میدان می شود بازاری که هنوز در ایران خیلی جدی گرفته نشده است ولی با توجه به مزایای آن و ارزانی فوق العاده اش بسیار جذاب است اما به دلیل اینکه بسیاری از افرادی که بدنبال تبلیغات هستند با نحوه تبلیغات در اینترنت خیلی آشنایی ندارند نمی توانند به آن اعتماد کنند آنها نمی دانند که باید با توجه به کسب و کار و موقعیت حرفه ای خود نوع و روش تبلیغات را مشخص نمایند و اگر اصولی ساده را رعایت نکنند از تبلیغات خود در اینترنت بازدهی کافی را بدست نمی آورند. این صحبت ها حاصل تجربیات نزدیک به ده سال بنده در یاد بگیر دات کام و وب سایت های دیگر و سر و کار داشتن با انواع مشتری هاست. بنابراین تصمیم گرفتم مقاله ای در این رابطه خدمتتان ارائه نمایم تا در آن مزایای هر روش را با توجه به مشتریان هدف و نوع کسب و کاری که قرار است برای آن تبلیغ شود  راهکار مناسب ارائه گردد. و دوستانی که می خواهند از این فضا استفاده کنند بهترین سود را از هزینه خود داشته باشند.

  • مهسا محمدی

جراحی زیبایی شکم عوارض جبران ناپذیری به دنبال دارد

مهسا محمدی | شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

اشاره به اینکه بسیاری از بانوان و حتی مردان که چربی اضافی شکم دارند بهترین راهکار رهایی از این معضل را جراحی زیبایی شکم می دانند افزود: تحقیقات انجام شده بیانگر آن است که جراحی زیبایی شکم و انجام مستمر این کار سلامت فرد را با خطر جدی مواجه می کند. 

  • مهسا محمدی

اینفلوئنسرهای اینستاگرام _ قسمت اول

مهسا محمدی | شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ق.ظ | ۰ نظر

واینرها یا کمدین ها

اینفلوئنسرها همان افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی دارند آنها دارای اعتبار بالایی بین اعضا هستند و پیروان آن‌ها نیز او را تأیید و هر موضوع یا رویدادی که او به اشتراک بگذارد، آن‌ها نیز آن‌ را به اشتراک می‌گذارند و به همین ترتیب آن موضوع (خبر یا تبلیغ) در بیشتر شبکه‌ های اجتماعی گسترش می‌یابد.
اینفلوئنسر ها یا رهبران خرد آنلاین به دو دسته کلی تقسیم میشوند:
۱-آنها می‌توانند از افراد مشهور و سرشناس جامعه اعم از بازیگران، بازیکنان فوتبال، مجریان و … باشند.
۲-یا آن دسته از افراد معمولی و چهره‌های نیمه سرشناسی که مردم آن ها را بواسطه کار خاصی که انجام دادن می‌شناسند، باشند. البته در این متن به توضیحاتی در مورد گروه دوم می پردازیم وسراغ معرفی شاخ های مجازی یا همون اینفلوئنسر های غیر رسمی می رویم.

  • مهسا محمدی

تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟

مهسا محمدی | چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ | ۱ نظر

تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟

شاید برای شما این سوالات مطرح باشد که تبلیغات در گوگل چگونه است؟ چه مزایایی دارد ؟هزینه تبلیغ چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟و اینکه آیا کارساز و موثر است یا خیر؟
در در ادامه این متن به صورت مفصل راجع به این تبلیغات مواردی را خدمت شما عرض می کنم که کاملا قانع شوید .

  • مهسا محمدی

کاربردهای لیزر در درمان های پزشکی جدید

مهسا محمدی | سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ | ۰ نظر

لیزر LASER کلمه لیزر (LASER) از حروف اول کلمات Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation گرفته شده است . در واقع لیزر منبع نوری است که نور بینهایت خالص (فقط با یک طول موج )تولید میکند . نور سفید ترکیبی از از رنگها (قرمز-نارنجی-زرد-سبز-آبی-نیلی-بنفش) با طول موچ ۴۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر است که با چشم قابل رویت است در حالیکه نور مادون قرمز (طول موج بالای ۷۰۰ نانومتر) و فوق بنفش (طول موج ۱۰۰ تا ۴۰۰ نانومتر)را با چشم نمیتوان دید. بنابراین لیزر ؛ تشعشع تولید شده توسط تقویت کننده های نوری میباشد که در طیف های مختلف از مادون قرمز تا فوق بنفش آن در پزشکی کاربرد دارد. پس نور لیزر مادون قرمز و فوق بنفش را با چشم نمیتوان دید.

  • مهسا محمدی

تبلیغات در اینستاگرام به 5 شیوه موثر

مهسا محمدی | دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر


تبلیغات در اینستاگرام به ۵ شیوه موثر

چنان‌چه به دنبال روش های تبلیغات در اینستاگرام هستید در این نوشتار همراه ما باشید.


اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی گسترده است که محبوبیت و طرفداران خاصی بین مخاطبانش ایجاد کرده است و هم اکنون کاربران آن در حال افزایش است. اینستاگرام در حال حاضر پذیرای بیش از دو میلیون ایرانی در خود است که این تعداد نیز با سرعت در حال افزایش می باشد. شاید اگر اینستاگرام نیز همانند پیامرسان واتس اَپ با گوگل قرداد رسمی برای “نرم افزار ضروری بودن” داشت و در تمامی نسخه های اندروید گوگل به صورت پیش فرض نصب می شد ، تقریبا کاربران آن ۲ برابر الان می بود .

  • مهسا محمدی

شیشه هوشمند یا شیشه اسمارت چیست؟

مهسا محمدی | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

امروزه فناوری های مدرن تولید شیشه ،تاثیر شگرفی بر توسعه ساختمان سازی در سراسر جهان داشته است.فناوری شیشه های هوشمند در سالهای اخیر توسعه خیر کننده ای داشته است. طبق گزارش سالانه صنایع ایالت متحد آمریکا ،تقاضا برای شیشه های هوشمند تا سال 2020 از مرز سه میلیون مترمربع در سال خواهد گذشت.تولید شیشه های هوشمند بر پایه چهار تکنولوژی کریستال مایع،الکتروکرومیک،ذرات معلق و مواد ترموکرومیک استوار است.ارزش بازار جهانی شیشه های هوشمند در سال 2012 در حدود 80میلیون دلار است که در سال 2020 به 700 میلیون دلار خواهد رسید.

  • مهسا محمدی

فعالین تبلیغات در تلگرام+لیست کامل

مهسا محمدی | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

فعالین تبلیغات در تلگرام + لیست کامل

شاید از خود بپرسید در تبلیغات تلگرام چه افراد یا شرکت هایی فعال هستند چگونه فعالیت می کنند و چه معایبی دارند؟ در ادامه این متن به صورت مفصل راجع به این فعالین تبلیغات مواردی را خدمت شما عرض می کنم .

تاثیر و قدرت تلگرام را نمی توان نادیده گرفت و بسیاری از کاربران باهوشِ این پیام رسان با ساخت کانال هایی با موضوعات جذاب و نمایش تبلیغ به اعضای کانال ها ،برای خود درآمد کسب می کنند .
تلگرام به عنوان پر جمعیت ترین مکان در ایران فضای مناسبی برای کسب درآمد ایجاد کرده است.
اگر قصد تبلیغات دارید بدون شک با تلگرام کار کنید، شما با در دست داشتن یک کانال و ارائه محصولات خود در ان اقدام به جذب مشتری در تلگرام کنید.
با گذشت زمان نیاز به یک بستر مناسب برای ساماندهی و نظم بخشید به انتشار تبلیغات از سوی صاحبان کانال ها احساس شد. تلگرام با بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال در کشور رکورد دار شبکه های اجتماعی است. تقریبا تمام اقشار جامعه در این شبکه اجتماعی عضو هستند و بستر مناسبی برا بازاریابی است.

  • مهسا محمدی