درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

انواع لوله های برق را بشناسید

مهسا محمدی | دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ق.ظ | ۰ نظر

۱-لوله های خرطومی پلاستیکی

این لوله ها کاملا عایق بوده و در بسته ها ی ۱۵ متری و ۲۵ متری در قطر های مختلف در بازار موجود است، از این لوله در مناطق خشک و به صورت توکار استفاده میشود، انعطاف پذیری این لوله ها و ارزان بودن آن از محاسن این لوله ها و پایین بودن استقامت این لوله ها از معایب آن است


۲-لوله های پلاستیکی سخت PVC

لوله های پلاستیکی سخت PVC کاملا عایق و از جنس PVC سخت می باشند، مقاوم بودن در مقابل مواد شیمیایی، استحکام مکانیکی، مقاومت در برابر زنگ زدگی، سبک بودن و ارزان بودن این لوله ها از محاسن آن و عدم مقاومت در برابر حرارت و ضربه پذیری از معایب این لوله ها به شمار می آید،این لوله ها بیشتر در زیر سقف های بتنی مورد استفاده قرار میگیرد.

۳-لوله های خرطومی فلزی یا فلکسی

این نوع لوله ها که فلزی هستند و قابل انعطاف و به صورت روکار استفاده می شوند، استحکام بالا از مزایای این لوله ها به شمار می آید.

۴-لوله ها پلی اتیلن

این لوله های از لوله های خرطومی محکم تر و از لوله های pvc نرم تر بوده و از این لوله در  زیر سقف هایی استفاده میشود که هنگام بتن ریزی لوله آسیب نمیبیند.

لوله های دیگری هم در برق استفاده می شود ولی چون لوله های بالا بیشترین کاربرد در برق کشی دارد از سایر موارد صرف نظر می کنیم.

  • مهسا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی