درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

آیا وازلین برای درمان بواسیر خوب است؟

مهسا محمدی | شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

فقط افرادی که توده ای در مقعد خود حس کرده و می دانند که به درد و ناراحتی بواسیر ممکن است تبدیل شود. هر روز صبح ناامید کننده می شود و این تمام نیست. بسیاری از راه های طبیعی می توانند تحریکات ناشی از هموروئید را تسکین دهند. بسیاری از متخصصان نکات زیادی را برای جلوگیری از تشکیل هموروئید پیشنهاد می کنند. نکته اصلی این است که ابتدا از یبوست جلوگیری می کنند.

به طور معمول یبوست طولانی مدت باعث ایجاد بواسیر و تجربه دردناکی می شود.

تاثیر وازلین بر بواسیر

گاهی اوقات اگر بواسیر واقعا بد باشد بهترین راه برای درمان آن جراحی است. اما اگر به دنبال درمان های طبیعی برای بهبودی آن هستید، راه های زیادی برای این کار وجود دارد. در میان بسیاری از راه حل های خانگی، استفاده از وازلین یا ژل نفتی یکی از محبوب ترین راه حل ها است. از آنجایی که بواسیر می تواند باعث سوزش و خارش شود، وازلین می تواند به تسکین آن سوزش یا درد آن کمک کند.

استفاده از وازلین بر روی بواسیر به روش های بسیار ساده عمل می کند. می تواند خارش بیش از حد را درمان کند و از خشکی این ناحیه جلوگیری کند. همچنین می تواند به پوست بیرونی مقعد کمک کرده تا پوسته پوسته نشود. وازلین برای بواسیر می تواند باعث شده تا ناحیه عفونی نشده یا وضعیت از چیزی که هست بدتر نشود. استفاده از وازلین برای بواسیر می تواند لباس شما را لک کند. بنابراین باید لباس های تیره بپوشید.

نحوه استفاده از وازلین برای درمان بواسیر

کمی از وازلین را روی نوک انگشتان خود بردارید، آن را برای مدتی روی نوک انگشتان خود بمالید تا پوست گرم شود. با ماساژ ملایم آن را روی ناحیه مقعد و کمی داخل کانال مقعد بمالید. به این ترتیب وقتی روده های شما حرکت کرده و مدفوع از این ناحیه عبور می کند، قسمت روغن کاری شده نرم بوده و مدفوع به راحتی بیرون می آید.

پیشنهاد می کنیم برای تاثیر بهتر و گرفتن نتیجه خوب دو تا سه مرتبه در هفته این کار را تکرار کنید. همچنین اگر قبل و بعد از اجابت مزاج از آن استفاده کنید، ایرادی ندارد.

آیا استفاده از وازلین عوارض دارد؟

قبل از اینکه هرگونه داروی طبیعی را امتحان کنید، باید از وضعیت خود و نحوه عملکرد دارو آگاه باشید. بنابراین قبل از انجام هر کاری بهتر است که با پزشک خود در میان بگذارید.

درمان بواسیر با وازلین/کلینیک زارعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی