درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درباره شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین

مهسا محمدی | يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ | ۰ نظر

درباره شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین

شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین،  مجموعه ای است که برمبنای دانش و آگاهی که با بهره گیری از توسعه شبکه فروش خود، اقدام به راه اندازی سیستم فروش چند سطحی نموده است. این شرکت از بهمن ماه سال 1392 اقدام به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای خود کرده و پس از اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت و معدن و بازرگانی در آبان ماه سال 1393 آغاز به کار نمود. هدف اصلی این مؤسسه از ورود به سیستم بازاریابی شبکه ای، ارج نهادن به ارزش کاری مشاوران فروش خود بود تا قدر زحمات آنها به عنوان متولیان و همراهان شرکت علاوه بر فروش مستقیم، به شکل غیر مستقیم نیز مورد توجه قرار گیرد و به این طریق علاوه بر فروش و سود آوری برای بازاریابان و شرکت، اهداف کلان آن در راستای ارتقای شرایط کشور در حوزه مد و لباس نیز محقق گردد.


 



آنچه شرکت نیک پوشان رادین را از سایر شرکت های فعال متمایز می کند را می توان موارد زیر بر شمرد:
1- در اختیار داشتن سال ها تجربه کاری در حوزه مد و لباس کشور: رادین با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل اعم از آتلیه عکاسی و مؤسسه هنری سال ها در حوزه مد و لباس کشور فعالیت داشته است.
2- دانش بنیان بودن و مدیریتی دانش محور: شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین پس از مطالعه فراوان بازار در حوزه مد و لباس تشکیل شده است. مدیران این مجموعه همواره به دنبال ایده های جدید و نو در راستای اعتلای بازار داخلی کشور در این حوزه هستند.
3-  در اختیار داشتن کالای مصرفی و پر تقاضا: پوشاک بی شک یکی از مصرفی ترین کالا ها در سبر خرید خانواده است. داشتن کالای مصرفی در سیستم بازاریابی شبکه ای قدرتی را در اختیار بازاریابان آن قرار می دهد تا بتوانند جامعه وسیعی از مخاطبان در دسترس داشته باشند.
4- دانش و آگاهی کافی از تولیدات داخلی و اهداف کلان آن: رادین با توجه به سابقه قابل توجه خود در این عرصه ارتباطات گسترده ای با دست اندر کاران این حوزه دارد که در نتیجه آن انتخاب محصولاتی با طراحی خاص و کیفیت مطلوب تولیدی است که می تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. 

منبع: بازاریابی شبکه ای


  • مهسا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی