درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

عکس زگیل تناسلی بعد از درمان با لیزر

مهسا محمدی | شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰ ق.ظ | ۰ نظر

اگر به این عارضه دچار شده باشید، پس از کمی تحقیق متوجه خواهی شد که قطعی ترین و بهترین روش برای درمان و از بین بردن این زائده های گوشتی، درمان زگیل تناسلی با لیزر می باشد. دکتر زگیل توسط اشعه لیزر CO2 می تواند طی یک جلسه انواع زائده های تناسلی خفیف، کوچک، بزرگ و درشت را از بین ببرد.

پس از درمان نیاز به گذاشتن پانسمان روی زائده ها نیست ولی اگر این زگیل ها بسیار بزرگ یا خوشه ای باشند، ممکن است پزشک توصیه کند برای چند روز روی آنها چسب مخصوص زده شود تا ترشحات نداشته و مجدد ویروس زگیل پخش نشود.

فرد مبتلا به محض درمان زگیل تناسلی خود و تا زمان از بین رفتن ویروس اچ پی وی به هیچ عنوان نباید با کسی رابطه جنسی داشته باشد. زیرا قادر به انتقال زائده ها می باشد.

ظاهر زگیل های دستگاه تناسلی پس از لیزر درمانی به شکل زیر هستند:

شکل زائده های تناسلی حین لیزر درمانی
این تصویر به خوبی نشان می دهد که حین تابش اشعه لیزر چه اتفاقی برای زائده ها می افتد.

همانطور که مشاهده می کنید، پس از تابش لیزر زائده ها کاملا از بین رفته اند و پوست به شکل اولیه خود برگشته است. در قدیم روشی که برای درمان زگیل ها استفاده می شده، شامل بریدن آنها با چاقو جراحی یا کرایو بوده است. که البته کرایوتراپی یا از بین بردن زگیل با روش انجماد امروزه هم انجام می شود ولی نسبت به لیزر قدیمی تر است.

گالری عکس یا شکل انواع زائده ها

شکل انواع این زائده ها در تصاویر زیر کاملا نمایش داده شده است:

تصویر زگیل تناسلی در مردان
عکس زگیل تناسلی حاد

شکل واضح زگیل تناسلی و کوتردرمانی (سوزاندن)

یکی از روشهای از بین بردن زائده های تناسلی که امروزه خیلی کم یا به ندرت کاربرد دارد الکتروکوتر یا سوزاندن زگیل تناسلی است که با استفاده از دستگاه مخصوص خود انجام می شود.

برای مشاهده عکس های بیشتر از زگیل تناسلی کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی