درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

کاربرد تابلوهای برجسته در ساختمان های اداری چیست؟

مهسا محمدی | چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ | ۰ نظر

یکی از قدیمی ترین و حروف برجسته در صنعت تابلو سازی می باشد که قابلیت نوری پردازی از رو و نیز نور از ز یر یا به اصطلاح نور اندریک را دارد و حروف استیل در رنگهای مختلف یا پتینه کاری شده مورد استفاده است حروف پلاستیک یا نئون پلاستیک این نوع ساختار را میتوان جزو قدیمی ترین حروف نور از پشت تابلو سازی نامید

تابلو حروف برجسته چلنیوم چیست؟

چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته میباشد که چند سالی از ورود آن به بازار نمی گذرد در حال حاضر یکی از زیباترین و پرمصرف ترین نوع تابلو سازی تهران میباشد که زیبایی و تنوع رنگ و اندازه آن موجب شده خواهان بیشتری نسبت به سایر حروف برجسته پیدا کند . این نوع تابلو ها در رنگها و اندازه های مختلف عرضه میگردد که قابلیت روشنایی نیز دارد .



چلنیوم نوعی آلیاژ میباشد که در مقابل عوامل جوی محیطی بسیار مقاوم میباشد و به راحتی در مقابل آفتاب و یا بارندگی باران رنگ خود را از دست نمی دهد . رویه حروف چلنیوم از جنس پلگسی گلس ساخت کشور تایوان میباشد که در انواع رنگهای مختلف موجود و با انتخاب مشتریان در حروف چلنیوم استفاده میشود . برای اینکه نصب این تابلو های تمیز و شیک باشد از یک زیره به عنوان مثال از ورقهای PVC استفاده میشود که لامپهایی که برای روشنایی تابلو استفاده میشود نیز بر روی این ورقها نصب میگردد .

رنگ و اندازه لبه چلنیوم با توجه به مارکهای متعددی که وجود دارد ، متفاوت است ولی اصلی ترین و معروفترین لبه چلنیوم با مارک تجاری آلوراپید شناخته شده که در 14 رنگ و در اندازه های 9 سانت ، 11 سانت و 14سانت موجود میباشد . بیشترین رنگهای استفاده شده در کشورمان رنگ های استیل ( نقره ای ) ، مشکی ، و طلایی و بیشترین اندازه لبه چلنیوم استفاده شده 9 سانت و درصد خیلی کم 11 سانت میباشد . انواع دیگر چلنیوم با مارکهای دیگری نیز وجود دارند که هرکدام مزیت خاص خود را دارد . به عنوان مثال برای حروف چلنیوم با قطر های کم ( حروف ریز ) بدلیل مشکلات ساخت از لبه 7 سانت نیز استفاده میشود .


  • مهسا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی