درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

درمان ها

درمان ها یک مجله خبری است

نشانه های جزئی زگیل تناسلی در مردان و زنان

مهسا محمدی | چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

به طور جزئی تر؛ اگر به این ویروس مبتلا شوید ممکن است دچار علائم زیر شوید:

  • در مردان، زگیل های تناسلی می توانند مجرای ادرار، آلت تناسلی، کیسه بیضه و ناحیه رکتوم را آلوده کنند. زائده ها می توانند به صورت توده های نرم و برجسته با سطحی صاف (روی ساقه آلت تناسلی) یا خشن ظاهر شوند. برخی دیگر ممکن است مرواریدی، گل کلم مانند با سطح کمی تیره به نظر برسند. اکثر ضایعات برجسته هستند، اما برخی ممکن است صاف و تنها با ارتفاع جزئی بالای سطح پوست باشند. گاهی اوقات ضایعات ممکن است توسط مو یا در قسمت داخلی پوست ختنه گاه ختنه نشده در مردان پنهان شود.
  • در زنان، زگیل تناسلی ظاهری مشابه دارد و معمولاً در نواحی مرطوب لابیا کوچک و دهانه واژن ایجاد می‌شود. ضایعات قابل مشاهده بر روی اندام تناسلی خارجی نیاز به معاینه کامل کانال واژن، دهانه رحم و ناحیه آنورکتال دارد. بیشتر زائده های ایجاد شده روی واژن بدون علامت ایجاد می‌شوند. به ندرت، زنان ممکن است پس از مقاربت جنسی، خارش یا ترشحات واژن دچار خونریزی شوند.

چه زمانی باید برای درمان به دکتر مراجعه کرد؟

چیکاو بیان می کند که اگر زگیل تناسلی دارید، به یک متخصص مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید و در مورد گزینه های درمانی با او صحبت کنید.

زائده هایی که خونریزی دارند، و با مصرف دارو قابل کنترل نیستند، باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی بررسی شوند. زگیل هایی که دهانه مجرای ادرار را مسدود می کنند و به شما اجازه ادرار نمی دهند یک مورد اورژانسی هستند و باید در اسرع وقت درمان شوند.

روش های پزشکی و درمان نوین زگیل تناسلی، واژن و مقعد

cliniczarei.com بیان می کند همان طور که در قسمت قبل هم به آن اشاره کردیم در دنیای پزشکی برای درمان زگیل تناسلی روش های درمانی زیادی پیشنهاد شده است. این روش ها جزء روش های درمانی نوین و قطعی به حساب می آیند و امروزه با اولویت بالاتری در کنار سایر روش های قدیمی تر درمان زگیل تناسلی مورد استفاده قرار می گیرند.

زگیل مقعد، تناسلی و واژن بیماری شایعی است که شاید در طول تاریخ طب و پزشکی برای آن درمان های متعددی از سوی اطبا پیشنهاد شده است ولی روش های قدیمی و سنتی همیشه در کمرنگ کردن علائم و نشانه ها نقش داشته اند و ثابت شده است که این روش ها برای درمان قطعی موثر نیستند و توانایی لازم در درمان قطعی بیماری ها را ندارند.

  • مهسا محمدی

زگیل تناسلی

ویروس اچ پی وی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی